Retourvoorwaarden
Je kunt tot 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt retour sturen.
Het product dient ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en in de originele product verpakking retour te worden gestuurd.
Het product dient ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en in de originele product verpakking retour te worden gestuurd.
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen. Bijvoorbeeld; je mag een crosshelm op zetten om te passen, maar ga er niet mee motor rijden. Laat eventuele labels ook met het passen zitten.
Mocht het product niet bevallen dan kun je deze retourneren. Zorg er wel voor dat het product aan de retourvoorwaarden voldoet. Dat betekent; ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en originele verpakking. Dan kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Mocht het product niet bevallen dan kun je deze retourneren. Zorg er wel voor dat het product aan de retourvoorwaarden voldoet. Dat betekent; ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en originele verpakking. Dan kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Helaas is het niet mogelijk om de onderstaande producten te retourneren:
- Gepersonaliseerde producten (bv. bedrukte cross shirts, stickersets, etc.)
- Maatwerk producten (bv. op maat gemaakte uitlaat)
- Vooraf vermelde speciaal bestelde artikelen (bv. zeer specifieke originele onderdelen)
- Ingewisselde/ingevulde kortingscodes of waardebonnen
- Afgemonteerde producten (bv. complete afgemonteerde wielen inclusief banden, schijven, etc.)
- Daarnaast zijn geleverde diensten of bijzondere services uitgesloten voor terugbetaling. Denk hierbij aan: Uurtarief (bv. arbeidskosten voor afmonteren wielen)
- Kosten voor bijzondere verzendopties zoals UPS Express, UPS Express Saver, etc.
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 retourmogelijkheden:
- Je product omruilen voor een ander product, tegen 50% korting op de retourkosten (Enkel: NL/BE/DE/LU/FR/DK/AT).
- Je product retourneren en het bedrag terug ontvangen. De retourkosten zullen in mindering worden gebracht
De retourkosten zijn per land verschillend. Je ontvangt 50% korting op de retourkosten als je het product omruilt (m.u.v. landen met een *). Bij omruilen nemen wij de verzendkosten voor de vervangende artikelen voor onze rekening.
Retourneren
Bij retourneren zullen we de retourkosten in mindering brengen bij de terugbetaling.
Omruilen
Bij omruilen zullen de retourkosten met het totaalbedrag worden verrekent. Indien moet worden bijbetaald ontvang je daarvoor een betaalverzoek in de retourbevestiging. Bij een terugbetaling storten we binnen maximaal 5 werkdagen het prijsverschil terug.
De onderstaande tabel laat de retourkosten zien.
* Bij deze landen hebben wij helaas niet de mogelijkheid de 50% korting actie toe te passen op de omruilkosten.
Er zullen geen retourkosten worden berekent voor producten die beschadigd of defect geleverd zijn. Dit gebeurt altijd in overeenstemming met de klantenservice.
Retourneren
Bij retourneren zullen we de retourkosten in mindering brengen bij de terugbetaling.
Omruilen
Bij omruilen zullen de retourkosten met het totaalbedrag worden verrekent. Indien moet worden bijbetaald ontvang je daarvoor een betaalverzoek in de retourbevestiging. Bij een terugbetaling storten we binnen maximaal 5 werkdagen het prijsverschil terug.
De onderstaande tabel laat de retourkosten zien.
Retourneren | Omruilen | |
Nederland (NL) | € 7.95 | € 3.95 |
België (BE) | € 9.95 | € 4.95 |
Duitsland (DE) | € 10.95 | € 5.45 |
Luxemburg (LU) | € 14.95 | € 7.45 |
Frankrijk (FR) | € 19.95 | € 9.95 |
Denemarken (DK) | € 19.95 | € 9.95 |
Oostenrijk (AT) | € 19.95 | € 9.95 |
Italië (IT)* | € 24.95 | € 24.95* |
Zweden (SE)* | € 25.95 | € 25.95* |
Finland (FI)* | € 26.95 | € 26.95* |
Ierland (IE)* | € 26.95 | € 26.95* |
Spanje (ES)* | € 27.95 | € 27.95* |
Tjechië (CZ)* | € 24.95 | € 24.95* |
Polen (PL)* | € 24.95 | € 24.95* |
Portugal (PT)* | € 36.95 | € 36.95* |
Estland (EE)* | € 39.95 | € 39.95* |
Bulgarije (BG)* | € 39.95 | € 39.95* |
Kroatië (HR)* | € 39.95 | € 39.95* |
Hongarije (HU)* | € 24.95 | € 24.95* |
Litouwen (LT)* | € 39.95 | € 39.95* |
Letland (LV)* | € 39.95 | € 39.95* |
Roemenië (RO)* | € 39.95 | € 39.95* |
Slovenië (SI)* | € 39.95 | € 39.95* |
Slowakije (SK)* | € 24.95 | € 24.95* |
Griekenland (GR)* | € 49.95 | € 49.95* |
* Bij deze landen hebben wij helaas niet de mogelijkheid de 50% korting actie toe te passen op de omruilkosten.
Er zullen geen retourkosten worden berekent voor producten die beschadigd of defect geleverd zijn. Dit gebeurt altijd in overeenstemming met de klantenservice.
Gebruik alsjeblieft het door ons aangeleverde retourlabel zodat het pakket traceerbaar en verzekerd is. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door verloren of beschadigde pakketten die op andere manieren verzonden zijn.
Helaas is het niet mogelijk om gepersonaliseerde producten te retourneren.
Dat lossen we uiteraard voor je op! De klantenservice dient altijd het beschadigde of defecte product te beoordelen.
Mocht het product beschadigd of defect geleverd zijn en heb je de retour binnen het retourtermijn aangegeven, zullen wij je kosteloos voorzien van een vervangend product. Het product dient verder aan alle gestelde retourvoorwaarden te voldoen. Dat betekent in ieder geval ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en netjes ingepakt.
Mocht het product beschadigd of defect geleverd zijn en heb je de retour binnen het retourtermijn aangegeven, zullen wij je kosteloos voorzien van een vervangend product. Het product dient verder aan alle gestelde retourvoorwaarden te voldoen. Dat betekent in ieder geval ongebruikt, inclusief gemonteerde labels en netjes ingepakt.
Ja, zolang je aan alle retourvoorwaarden voldoet zul je het volledige aankoopbedrag van de artikelen terugkrijgen. Mocht jouw retour niet aan de retourvoorwaarden voldoen kan er een waardevermindering worden toegepast. Deze werkt als volgt:
Dat is niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Wij willen je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij het netjes voor je op kunnen lossen.
Uiteraard! Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren of omruilen. Dit kun je aangeven tijdens het aanmelden van je retour.
Dat is mogelijk! Wij willen je vragen dit aan de klantenservice te laten weten zodat zij je retour kunnen annuleren. Mocht het retourtermijn verstreken zijn dan komt jouw retour automatisch te vervallen.