Klachten
Wij streven ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn, zowel over onze service als over onze producten. Hoe vervelend ook, helaas kan het toch voorkomen dat er een klacht ontstaat. Met een klacht kun je t...en alle tijden contact met ons opnemen. Je kunt jouw klacht indienen per mail naar info@mx-deals.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om jouw klacht schriftelijk in te dienen op het onderstaande adres:
MX Deals
T.a.v. Klantcontact
Meerbosweg 12
5469 PL Erp (NB)
Omschrijf in een brief of e-mail duidelijk wat de klacht is. Vermeld ook je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer. Heeft jouw klacht betrekking op een bestelling of (een) product(en), vermeld dan ook de gegevens van het product en/of het factuurnummer.
Wanneer wij jouw klacht hebben ontvangen zullen wij binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst naar je verzenden. Wij nemen jouw klacht dan ook zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen uiterlijk binnen 14 dagen een reactie geven. Dit geldt zowel voor je indiening per mail als per post. Indien de klacht een langere verwerkingstijd vraagt, laten wij dat binnen 14 dagen weten en geven wij daarbij een schatting van de verwerkingstijd.
Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Omdat wij aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk kun je ook hier jouw klacht binnen een maand indienen: Willemsparkweg 193, 1071 HA Amsterdam. Of kijk voor meer informatie op de website van het keurmerk: www.keurmerk.info
Leidt de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk niet tot het gewenste resultaat, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC: www.sgc.nl
Heeft u nog vragen over de klachtenprocedure van MX Deals? Neem dan hier contact met ons op.
Meer
Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om jouw klacht schriftelijk in te dienen op het onderstaande adres:
MX Deals
T.a.v. Klantcontact
Meerbosweg 12
5469 PL Erp (NB)
Omschrijf in een brief of e-mail duidelijk wat de klacht is. Vermeld ook je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer. Heeft jouw klacht betrekking op een bestelling of (een) product(en), vermeld dan ook de gegevens van het product en/of het factuurnummer.
Wanneer wij jouw klacht hebben ontvangen zullen wij binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst naar je verzenden. Wij nemen jouw klacht dan ook zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen uiterlijk binnen 14 dagen een reactie geven. Dit geldt zowel voor je indiening per mail als per post. Indien de klacht een langere verwerkingstijd vraagt, laten wij dat binnen 14 dagen weten en geven wij daarbij een schatting van de verwerkingstijd.
Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Omdat wij aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk kun je ook hier jouw klacht binnen een maand indienen: Willemsparkweg 193, 1071 HA Amsterdam. Of kijk voor meer informatie op de website van het keurmerk: www.keurmerk.info
Leidt de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk niet tot het gewenste resultaat, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC: www.sgc.nl
Heeft u nog vragen over de klachtenprocedure van MX Deals? Neem dan hier contact met ons op.
Subcategorieën
Sorteren op:
Producten 0 t/m 0 uit 0 (0 pagina's)
Er zijn geen producten in deze categorie.